שירותי אדמיניסטרציה במיקור חוץ בהתאמה אישית לחברות סטארט אפ בתחילת הדרך
האדמיניסטרציה והדברים הקטנים שואבים את זמנו היקר של היזם. אנחנו נטפל בהם במקומך
הבעיה
בתחילת הדרך, זמנם של יזמי החברה יקר במיוחד, הם עסוקים בליבת העשייה ואינם מתפנים לטיפול במטלות האדמינסטרטיביות. המטלות נזנחות ולחברה נגרמים נזקים רבים: אי סדר בדיווחים הכספיים, בעיות שכר, החזרי מע"מ שלא נדרשים, או נדרשים חלקית, בעקבות אובדן חשבוניות, תשלומים לספקים שלא במועד וכו'.
הפתרון
לקוחות TopFinance נהנים משירותי משרד במיקור חוץ, בעלויות נמוכות ובמקצועיות גבוהה. מנהלת המשרד תקשר, בעבודתה, בין הנהלת החברה והעובדים, לבין מחלקות השכר והכספים שאנו נספק לך והיקף פעילותה יותאם לצרכים המשתנים של החברה.
המנהלת האדמיניסטרטיבית תתאם בין הגורמים השונים בחברה ובין היתר תעסוק ב:
- קליטת ועזיבת עובדים
- ריכוז נתוני שכר
- איסוף דו"חות נוכחות וחופשה
- החזרי הוצאות עובדים, כולל נסיעות לחו"ל
- הזמנות רכש ותשלום לספקים
- הפקת חשבוניות ללקוחות וגביה
- ניהול קופה קטנה
- ריכוז חשבוניות ומסמכים עבור הנהלת החשבונות
- ניהול ספקי משרד – רכבים, ציוד משרדי, נקיון, ארוחות וכו'
- תיאום נסיעות לחו"ל
- פעילות רווחה
עבודת מנהלת המשרד תעשה תוך התאמה לנהלי החברה ומדיניותה ובהקפדה על עמידה בלוחות זמנים.
אנחנו מאמינים בלקוחות שלנו ובעבודה המשותפת ביחד